Saturday, April 04, 2009

Neglecting much

Salam

I've been neglecting this blog for a month. Have stories to share but dunno where to start. All I can is that keraja di sekolah semakin bertambah. Everyday ada saja tia tu.. 2nd term of school baru mula and we've been crushed by lots of work. I'm exhausted. Workshops everywhere, meetings, assessments, homework, classwork.. Can't catch a break.

Yatah pasalnya aku malas kan blogging. Ani pun aku menguatkan semangat ku ne. I'm so tired. Tadi ptg membawa murid ke SRL, ada perlawanan netball. So aku stay back saja tadi. Planning kan meliat since aku nada bengkel. Was eager to naik bas/van. Sekalinya not even one van dtg. So kami aga ke bahagian kenderaan. Unfortunately dlm schedule drg nada yg bertugas utk membawa kami ke SRL. Jadinya org tempat kami berpasan atu inda tah sampai tu membagitau. Frust lah kami sal terpaksa driving all the way to that school.

Bila sampai saja, I asked my Ss to warm up before their game started. Masa atu ada perlawanan berlangsung right before our game. So ada masa lagi. Sekali siuk2 warming up, tiba2 saja aku rasa ada air menitik. Masa atu weather not so good. Harap2 inda lah turun hujan ani. Tau2 labatz sekali. Perlawanan yang berlangsung atu paksa di teruskan since ngam kan ujan atu alum lagi labats banar. Abis saja, guru2 pengawas kana panggil bermesyuarat tergempar sekajap. I got the feeling yang perlawanan atu paksa kana postponed. Nah nyangku banar kan heheheh game kami kana postponed ke hari Isnin di waktu PAGI! hehehe wah pagi.. bermakna aku terpaksa awal bangun and bergagas ke sekolah. Mudahan murid inda akhir datang. Sal kami game yang pertama. Ngalih udah driving jauh2. Tapi inda apalah. Ketentuan cuaca di tangan Allah. So baliklah kami..

Now aku di sini. Sampat lagi online walaupun ngalih. I wanna sleep plg.. tapi kajap lagi lah hehehe kan berfacebook dulu.. K peeps.. atu saja cerita ku hari ani. Take care.

No comments: