Friday, February 06, 2009

Fish Spa

Salam

Petang tadi, I went fish spa. For the 2nd time. But this time, I brought along my hubby, my mum and dad, my sis-in-law with her fren. Hehehehe we had a great time. All of them 1st time ne merasa fish spa. Yatah siuk merakamkan saat bila dorang masukkan kaki ke dlm kolam atu hehehehe my hubby kegelian.. hahah my mum pun jua.. so enjoy the pics yg sampat ku snap utk tatapan kmu2.. banyak plg lagi but biar tia ani sajalah.. krg terjeluak saja krg meliat byk gambar hahahah seronok jua. My son pun ikut jua masukkan kakinya ke dlm kolam tapi nda sampai seminit, kan nangis ia merasa kakinya kana gigit hehehe although its ticklish hehehe

The reason ku fish spa ani just to introduce to my family.. its a fun activity to do together. So I invited my sis, my mum and my dad, my bro and his wife. Unfortunately my sis, my bro n his wife couldn't make it. So ada 2 slots empty. Paning tah ku nah kan mencari org. Then I called my other brother.. kan bawa ia with his gf.. pun sama jua inda belaku. Lastly I asked my hubby to call his sister. Nasib jua ia mau ehehhehe she brought her best fren along... weeheeee


my son iski meliat ikan2 atu.. hehe nasib jua nda ia terajun..


hahah lapar banar ikan2 itu..


sambil befish spa.. sambil kana bagi biskut hehehe nyaman b~?

my dear darling {p/s: love you b}

help!!! hungry fish!!

my feet kah ne? hehehe nda lagi tau tuu

my mum and my dad

kaki-kaki mereka hehehe

kaki my mum

look at my hubby's 1st expression when he put his foot inside the pool

hahahahaha someone's enjoying it.. tapi kegelian hahahah

1 comment:

UmmiRosma said...

I would lve to experience the fish spa. Where is it? How much does it cost? For how many slots? How long?

Waaaaa...so many qns aaaaa...mentang-mentang tah t_ach_r!!